کد خبر : 239923 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۰۲

ویژگی های بهترین همسر مناسب برای شما

ویژگی های بهترین همسر مناسب برای شما با وجود آن‌که ممکن است دقیقا ندانیم با چه کسی قرار است ازدواج کنیم، ولی به عنوان جوانانی کاملا بالغ، تصویر نسبتا خوبی از ویژگی‌های بهترین همسر مناسب برای خودمان داریم. ویژگی‌هایی که در یک شریک زندگی و کسی که می‌تواند بهترین همسر …

ویژگی های بهترین همسر مناسب برای شما

ویژگی های بهترین همسر مناسب برای شما

با وجود آن‌که ممکن است دقیقا ندانیم با چه کسی قرار است ازدواج کنیم، ولی به عنوان جوانانی کاملا بالغ، تصویر نسبتا خوبی از ویژگی‌های بهترین همسر مناسب برای خودمان داریم. ویژگی‌هایی که در یک شریک زندگی و کسی که می‌تواند بهترین همسر برای ما باشد، جستجو می‌کنیم.

۱- با او ارزش‌های مشابهی داشته باشید

کسی که مادی‌گرا است و از ریخت‌وپاش و تجمل‌گرایی لذت می‌برد احتمالا مدت زیادی نمی‌تواند با فردی خاکی دوام بیاورد که دوس دارد از تجملات بپرهیزد.

۲- چیز جدیدی به شما یاد بدهد

اگر نتوانید از یکدیگر چیزی بیاموزید، زندگی کنار هم می‌تواند کاملا خسته‌کننده باشد. ممکن است درسی به کوچکی پختن کلوچه‌های شکلاتی مغزدار با بیسکویت موزی باشد. البته فراموش نکنید وقتی حقیقت یا مهارتی جدید به کسی می‌آموزید، احساس خوبی نیز خواهید داشت.

۳- به شما اعتماد داشته باشد (و خودش نیز قابل اعتماد باشد)

اگر احساس می‌کنید لازم است به سمت گوشی شریک‌تان یورش ببرید، اساسا بی‌اعتمادی‌تان را نسبت به او نشان می‌دهید. رابطه‌ای مثل این چه خوبی دارد؟ به محض آن‌که به گوشی‌های یکدیگر سرک بکشید، تمام وفاداری‌تان از دست می‌رود و هر پیامکی زمینه‌ی بحث و مشاجره می‌شود.

۴- شما را به فرد بهتری تبدیل کند

شما کسی را می‌خواهید که بتواند بهترین‌ها را از وجودتان استخراج کند. برای آن‌که بفهمید فردی برای ازدواج مناسب است، فقط باید از خود بپرسید: او مرا بهتر می‌کند؟

۵- بهترین همسر فردی است که سازش داشته باشد

سازش کلید هر رابطه‌ی موفق است؛‌ از وقتی در مهد کودک بودیم سازش را به ما یاد می‌دادند. آیا رفتن به کنسرت و گوش دادن به گیتار را دوس دارم؟ نه، اما آن را ماموریت خودم می‌دانم که لذت ببرم و در هر صورت این کار را انجام دهم. و مطمئنم او هم دوست ندارد دنبال من راه بیفتد تا فیلم‌های مستقل عجیب ببیند، اما من ذرت بوداده و نوشابه می‌خرم و یک زاناکس توی آن می‌اندازم چون در این حد خوبم!

۶- به خانواده‌تان احترام بگذارد

اگر دقت کنید می‌بینید که از کلمه‌ی دوست داشتن استفاده نکردم؛ اگرچه دوست داشتن آن‌ها می‌تواند یک امتیاز اضافه باشد. این امر در مورد دوستان‌تان هم صدق می‌کند.

7- بهترین همسر فردی است که هوش و ذکاوت نشان دهد

آدم‌های باهوش ناخوشایند نیستند. آن‌ها توصیه‌هایی خردمندانه ارائه می‌دهند و در انتخاب‌های درست کمک‌تان می‌کنند. همسرتان نباید حتما فارغ‌التحصیل دانشگاه باشد. منظور ما آن نوع از شریک‌های زندگی است که ذاتا دارای ذکاوت هستند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : ازدواج ، اسلاید ، زناشویی بازدید 677 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php