کد خبر : 256852 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز دست از دویدن با حداکثر سرعت برداشته و کمی به خودتان استراحت بدهید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای کمی توقف و رسیدگی به خودتان است. از این که دارید شخصیت خود را در جهت مثبت پیش می برید و تبدیل به آن چیزی می شوید که …

فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز دست از دویدن با حداکثر سرعت برداشته و کمی به خودتان استراحت بدهید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای کمی توقف و رسیدگی به خودتان است. از این که دارید شخصیت خود را در جهت مثبت پیش می برید و تبدیل به آن چیزی می شوید که دلتان می خواهد اطمینان حاصل کنید. انتظاراتی که از خود دارید را بر اساس آنچه در درون هستید قرار دهید و وابسته به انتظارات اطرافیان و یا به دست آوردن توجه آنها نکنید. از اینکه با بیان احساسات خودتان باعث ناراحتی دیگران شوید ترسی نداشته باشید. شما با مخفی کردن احساسات واقعی خود از آنها هیچ لطفی در حقشان نخواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهن شما و جنگجوی درونتان در هماهنگی کامل با یکدیگر به سر می برند. با افرادی که افکار و علایقی شبیه به خودتان دارند همراه شوید. مکالماتی که با آنها دارید می توانند نتایج بسیار خوبی برای شما به همراه داشته باشند و فرصت پیدا کردن شناختی بهتر و عمیق تر نسبت به خودتان را برای شما فراهم کنند، اما به این شرط که از بیان افکار و احساسات خود هراسی نداشته باشید. راحتی شما در صحبت کردن در مورد افکار و احساستان نشان دهنده ی این است که تا چه حد با کارها و احساسات خودتان راحت هستید و آنها را می پذیرید. مواظب محتویات کیف پولتان باشید، شما که نمی خواهید چیز مهمی را گم کنید؟!

فال روزانه متولدین خرداد

امروز چیزی و یا شخصی در برابر شما قرار خواهد گرفت. پیش از آنکه تمام اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید در مورد آن نظریه پردازی و قضاوت نکنید. اگر هنوز قطعه ای از اطلاعات مورد نظر را در اختیار ندارید همین حالا با این مشکل روبرو شوید و به فکر حل آن باشید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید حساسیت ذاتی شما در این شرایط بسیار ارزشمند خواهد بود. یادتان باشد که موضوعات کوچک اگر حل نشوند ذره ذره روح و روان شما را نابود خواهند کرد. امروز تصمیم گیری برای شما خیلی راحت تر از همیشه است. انگار نگرانی هایتان از قضاوت های دیگران به طور موقتی از بین رفته اند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز هیچ ترسی به دل راه ندهید. شما قدرت و توانایی ذهنی لازم برای مقابله با هر چیزی را در اختیار دارید. اجازه ندهید ترس و یا پشیمانی عامل بازدارنده ای در راه رسیدن شما به خواسته ها و اهدافتان باشد. راه پیش رویتان را از هر مانعی پاک کنید و در رویارویی با چیزهایی که جدید و یا متفاوت هستند از خودتان قدرت و توانایی نشان بدهید. روی هدفتان متمرکز شوید و در کارهایتان جسارت داشته باشید. شما توانایی فتح دنیایی جدید را دارید، پس هر چیزی را که ممکن است سد راهتان شود و موفقیتتان را به تعویق بیندازد از میان بردارید. امروز انرژی فیزیکی زیادی در اختیار دارید، از آن تا جایی که می توانید استفاده کنید و بیکار ننشینید.

فال روزانه متولدین مرداد

خودتان را نگران این که مبادا در مسیر درست قرار نداشته باشید نکنید، زیرا بدون شک در بهترین راه ممکن قرار دارید. به نظر می رسد که شما همیشه در زمان درست در مکاندرست قرار دارید. هچ لزومی ندارد به خاطر چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده اند خودتان را سرزنش کرده و احساس پشیمانی کنید. تجربه های منفی خود را به درس هایی برای بهتر کردن آینده تان استفاده کنید. شاید نتوانید برخی موقعیت ها را تغییر دهید، ولی حداقل می توانید واکنش خودتان نسبت به آنها را تغییر دهید. سعی کنید برای انجام کارهای زیادی که در انتظارتان هستند از دیگران کمک بگیرید تا فشار کمتری را تحمل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز جنگی دارد در دنیای شما شکل می گیرد. مدام بحث هایی که تحت تأثیر احساسات شما قرار دارند پیش می آیند، اما نباید اجازه دهید این موضوع شما را ناراحت کند، فقط مواظب باشید پل های پشت سرتان را خراب نکنید. حواستان باشد که اگر طرف مقابلتان کمی حساس باشد، حرف هایتان ممکن است باعث شوند رابطه تان خراب شود، پس در انتخاب کلمات کمی بیشتر دقت کنید. شاید بد نباشد که امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ای که در خانه دارید رسیدگی کنید و یا برای ساعت های طولانی بی آن که هیچ کاری کنید در تختخوابتان بمانید. اگر تصمیم گرفتید از خانه بیرون بروید حواستان به نقاط ضعفتان باشد تا بتوانید از منابع انرژی خود به درستی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز صدایی از درونتان دارد به شما هشدار می دهد که از سرعت خود بکاهید. به نفعتان است که به این صدا گوش کنید و کمی از سرعتتان بکاهید، یا حتی خودتان را کنار کشیده و کنترل اوضاع را به یک نفر دیگر بسپارید. امروز بهتر است که روی مسائل شخصی و خانوادگیتان تمرکز کنید و اگر بین عزیزانتان مشکلی وجود دارد سعی کنید آن را حل کرده و از یک دعوای قریب الوقوع جلوگیری کنید. یک فرصت کاری جدید و یا موقعیت بهتری در محل کار فعلیتان دارد برای شما فراهم می شود که شما بهترین گزینه ی ممکن برای آن هستید. شرایط کیهانی موجود نیز دارد شما را با اعتماد به نفس و قدرت بدنی لازم برای این موقعیت تجهیز می کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز فوق العاده ای برای دست به کار شدن و پیش رفتن به سوی اهدافتان است. شما اشتیاق فوق العاده ای به کشف ناشناخته ها و دنیاهای جدید احساس می کنید. سفری به دنیای درونتان داشته باشید و ببینید چه چیزهای منحصر بفردی کشف خواهید کرد. قدرت خارق العاده ای در درون شما نهفته است که خیلی وقت ها مجالی برای بروز پیدا نمی کند. امروز فرصتی تکرار نشدنی برای اثبات خودتان و توانایی هایتان خواهد بود. به حوزه هایی از زندگی خود که فکر می کنید دچار رکود شده اند بپردازید و سعی کنید راهی پیدا کنید تا آنها را از این وضعیت بازدارنده رها کنید. این کار شاید آسان نباشد، اما امکانپذیر است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز قبل از هر کاری خوب فکر کنید چون حرکات حساب نشده و کارهای غیر منطقی شما را حتما به دردسر خواهند انداخت. به وجود آمدن بی نظمی در برنامه ی امروزتان ممکن است تمام حساب و کتاب هایتان را به هم ریخته و برنامه هایتان را خراب کند. قبل از آنکه بدون فکر کردن دست به کاری بزنید بهتر است دست نگه داشته و خوب فکر کنید. سرعت گیرهایی که در راهتان قرار می گیرند معمولا پیام هایی از جانب کیهان هستند که به شما می گویند دارید خیلی سریع و یا از روی بی احتیاطی پیش می روید و زمان آن فرا رسیده است که سرعت خودتان را کم کنید و اوضاع را مورد بررسی قرار دهید، شاید حتی یک تغییر مسیر فوری لازم باشد!

فال روزانه متولدین دی

امروز فرصت بسیار خوبی است تا ایده هایی که برای مدتی در سر داشته اید را عملی کنید. شاید به خودتان اعتماد کامل نداشته باشید و بترسید که مبادا اشتباه کنید. این که نواقص خود را بپذیرید و قبول داشته باشید شما هم می توانید اشتباه کنید خیلی خوب است، اما نباید اعتماد به نفس خود را با زیاده روی در ایراد گرفتن از خودتان از بین ببرید. از امروز به عنوان فرصتی برای بازسازی اعتماد به نفس و رویاهایتان استفاده کنید. به جای اینکه از ناشناخته ها هراس داشته باشید برای کشف و شناخت آنها آماده باشید. اکنون زمان فوق العاده ای برای پیشرفت و حرکت به سمت جلو است، این فرصت را به راحتی از دست ندهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز در انتخاب کلماتی که به کار می برید دقت بیشتری داشته باشید. ذهنتان بسیار فعال و حتی تا حدودی بیقرار شده است و به همین دلیل هم احتمال این که نظراتتان را با صراحت بیشتری بیان کنید خیلی زیاد است. این که نظراتتان را به زبان بیاورید اشکالی ندارد، اما باید مواظب باشید احساسات دیگران را نیز در نظر بگیرید. هرکسی آزاد است که در مورد یک موضوع نظر خودش را داشته باشد و شما باید به نظرات مخالف هم احترام بگذارید. احساسات شما نسبت به رابطه عاطفی فعلیتان در حال حاضر مدام در نوسان هستند. امروز نه به تفکرات مثبت خود امید ببندید و نه با تفکرات منفی خود نا امید شوید، زیرا این تغییرات شدید روحی قابل اعتماد نیستند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهنتان باز است و منطقتان خوب عمل می کند. اکنون زمان بسیار مناسبی است برای این که دست به کار شوید و تکانی به خودتان بدهید. اجازه ندهید احساس عدم امنیت و ترس مانع شما شوند و در مسیر رسیدن شما به اهداف و رویاهایتان قرار بگیرند. فکر نکنید آنچه انجام می دهید حتما باید در دنیای بیرون تجلی پیدا کند، همین که از درون و در وجود خودتان تغییری ایجاد کنید هم می تواند بهترین حرکت ممکن باشد. شاید با خودتان فکر کنید که مو لای درز نقشه هایتان نمی رود، اما اینطور نیست. در واقع، تغییر شرایط در محل کارتان ممکن است مشکلات زیادی در نقشه هایتان ایجاد کرده و شما را مجبور کنند تا این فکرتان را تغییر دهید.

فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 11 مرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 463 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php