کد خبر : 240024 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

فال روزانه چهارشنبه 4 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. …

فال روزانه چهارشنبه 4 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

درست وقتی که فکر می‌کنید می‌توانید به منظم بودن برنامه‌های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می‌شود و همه کاسه کوزه‌هایتان را به هم می‌ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می‌شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می‌کردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می‌شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

فال روزانه چهارشنبه 4 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 4 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 213 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php