کد خبر : 242529 تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز پرداختن به تفریح و سرگرمی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد ولی شما نگران این هستید که مبادا به انتظاراتی که دیگران از شما دارند رسیدگی نکنید و آنها را از خودتان ناراحت کنید. ولی اگر به مسئولیت هایتان به طور شایسته ای رسیدگی …

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز پرداختن به تفریح و سرگرمی ایده خیلی جالبی به نظر می رسد ولی شما نگران این هستید که مبادا به انتظاراتی که دیگران از شما دارند رسیدگی نکنید و آنها را از خودتان ناراحت کنید. ولی اگر به مسئولیت هایتان به طور شایسته ای رسیدگی کرده باشید می توانید با خیال راحت امروز را روز خودتان بنامید و بی آن که نگران قضاوت های دیگران باشید، وقتتان را هر طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. به تک تک نعمت هایی که دارید فکر کنید و بابت آنها شکرگزار باشید، خوشبختی واقعی را وقتی حس خواهید کرد که داشته هایتان را ببینید. امروز دوری از عشقتان شما را ناراحت کرده است و احساس می کنید که او دیگر دوستتان ندارد، ولی زود قضاوت نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رویاها و افکارتان به روی حقیقت سایه انداخته اند و خبری از منطق و واقع بینی همیشگی شما نیست. با این حال حقیقت این است که پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. علاقه چندانی به انجام وظایفتان احساس نمی کنید و دلتان می خواهد هر جایی که تفریحی در انتظارتان است به همان سو بروید. نادیده گرفتن وظایفتان می تواند برای شما عواقبی نه چندان خوشایند داشته باشد، پس بهتر است پیش از هر کاری به مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید چه مسیری را باید در پیش بگیرید. نیازی نیست که همین حالا این چالش را پشت سر بگذارید و می توانید برای انتخاب مسیرتان به خودتان کمی وقت بدهید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. می توانید از خلاقیت خود برای برنامه ریزی تفریحاتی همراه با عزیزانتان استفاده کنید و یا یک میز شام زیبا بچینید و دوستان و اعضای خانواده تان را به خانه تان دعوت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما خیلی جدی و با اعتقادی راسخ پشت تصمیم هایتان ایستاده اید، ولی دیگران در درک رفتارتان دچار سوء تفاهم می شوند و در نتیجه احتمال این می رود که برای شما ایجاد مزاحمت کنند و مانعتان شوند. متاسفانه در حال حاضر این که بدانید چه می خواهید کافی نیست، پس انتظاراتتان را پایین بیاورید و موضعتان را کمی با انعطاف پذیری همراه کنید. امروز ممکن است عشق قدیمیتان با شما تماس بگیرد، البته به احتمال زیاد این تماس برای این نیست که از شما بخواهد به روزهای گذشته باز گردید و از شما کمک و راهنمایی می خواهد. ببینید حس درونیتان در این مورد به شما چه می گوید و مطابق با آن رفتار کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

متاسفانه یک نفر ممکن است بین شما و آنچه که قصد دارید انجام دهید قرار گرفته و بخواهد مانع رسیدنتان به آنچه حقتان است شود. پیش از آن که در مورد طرف مقابلتان قضاوت کنید سعی کنید به احساسات او پی ببرید و دلیل مخالفت او را بفهمید. امروز دوست دارید احساسات خود را به زبان آورده و با دیگران به اشتراک بگذارید، ولی از این کار می ترسید چرا که نگران هستید مورد سرزنش و انتقاد آنها قرار بگیرید. امروز کمی حواس پرت هستید و حواستان خیلی به اطرافتان نیست. این در حال حاضر چیز بدی نیست و ضرری به شما نخواهد رساند، ولی به شما اجازه نخواهد داد به کسی که دوست دارید به اندازه کافی توجه کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز از صبح با خودتان قرار بگذارید که برای خودتان و خواسته هایتان وقت بگذارید. درست است که وفای به عهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید به وعده هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، ولی دنبال کردن رویاهایتان نیز بی اهمیت نیست. امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد؛ برخی از افکارتان بهتر است ناگفته باقی بمانند. توجه به جزئیات را رها کنید، امروز این کار شما را به جایی نخواهد رساند. به جای این کار بی آن که به آنچه دیگران درباره تان قضاوت می کنند فکر کنید، اجازه دهید احساساتتان کنترل شما را به دست بگیرند. شروع رابطه عاطفی جدیدی برای شما پیش بینی می شود که به احتمال زیاد با یکی از افرادی خواهد بود که برایتان آشناست.

فال روزانه متولدین مهر

امروز مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید. خیلی خوب می توانید به افکار و احساسات دیگران پی ببرید و آنها را به درستی تفسیر کنید، ولی احساس خودتان برایتان قابل درک نیست. اتفاقات تلخ گذشته شما را نگران و عصبی کرده اند.خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که ثروت در انتظارتان است و خیلی زود زحماتی که کشیده اید بالاخره به نتیجه خواهند رسید و نتایجی که به دست می آورید هم واقعا ارزش این همه انتظاری که کشیده اید را خواهند داشت.

فال روزانه متولدین آبان

گاهی دقیقا می دانید که چه می خواهید و بی هیچ تاملی با شتاب تمام به سوی آن پیش می روید. گاهی هم مثل امروز سردرگم و پریشان هستید و نمی دانید چکار می خواهید بکنید و به کدام سو باید بروید. به جای این که خودتان را نگران کنید، قبل از هر کاری سعی کنید آرامش خود را بدست بیاورید تا در آرامش مسیرتان را انتخاب کنید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید. امروز همچنین برای متاهل ها می تواند روز خوبی برای پرداختن به روابط جنسی و حرف زدن در مورد مشکلاتی که در این زمینه دارید باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات شما در اوج قرار دارند و کنترل آنها برای شما کار آسانی نخواهد بود. این مسئله باعث می شود کمی در خودتان فرو بروید و دلتان نخواهد با کسی حرف بزنید چرا که فکر می کنید به زبان آوردن افکار و احساستان برایتان دردسر ساز خواهد بود. اشکالی ندارد اگر نخواهید حرف بزنید، به شرط آنکه در سکوتتان احساسات خود را سرکوب نکنید. از آن درخشش و سرزندگی همیشگیتان خبری نیست و کوچکترین چیزها هم باعث نگرانی و ناراحتیتان می شوند. تا می توانید استراحت کنید و به دنیای درونتان پناه برید و با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید به خودتان آرامش ببخشید، این وضعیت به زودی برطرف خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

شما فکر می کنید که برای رسیدن به آنچه که می خواهید به اندازه کافی صبر کرده اید، ولی باید این را بدانید که هنوز وقت آن نرسیده است که به خواسته تان برسید. فعلا بهتر است کمی از وقتتان لذت ببرید و با آرامش صبر کنید تا به خواسته های خود برسید. ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید. همیشه برای فکرهای ناخوشایند وقت خواهید داشت، فعلا از هوای خوشایند بهاری لذت ببرید و به دل طبیعت بروید و وقتتان را همراه با دوستانتان به تفریح، ورزش و خوشگذرانی بگذرانید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید. شما دلتان نمی خواهد وقت با ارزشتان را صرف راضی نگه داشتن دیگران بکنید. وقت آن رسیده است که به نیاز ها و خواسته های خودتان برسید و کاری کنید که یاد و خاطره آن تا همیشه در ذهنتان باقی بماند. کمی ماجراجویی را در برنامه امروزتان جای دهید، روزهای بعد هم می توانید به انتظارات دیگران توجه کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند، در غیر این صورت تا بعد از ظهر آنقدر عصبی و بی حوصله خواهید شد که خودتان هم نخواهید توانست که خودتان را تحمل کنید. در خانه نمانید و تا جایی که می توانید به گردش و تفریح بروید و وقتتان را با کسانی که دوست دارید و مورد اعتماد شما هستند بگذرانید.

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 192 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php